Bardzo prosze o przetłumaczenie tych zdań na język angielski ipolski...POMOCY!

Fans kamen aus der ganzen Welt.
Die Kinder setzten sich auf einen Felsen.
Er kam ums Leben , als er von einer klippe fiel.
Unter einem Baum Schulty vor dem Regen finden.
Haben wir oft Gewitterin dieser Gegend.
Ein Sturm auf dem Meer kann gefahrlich sein.
Ich konnte nichts sehen.
Eine straBe/an einem Fluss entlang laufen.
Mit dem Schiff nach America fahren.
Folge dieser StraBe eine Meile und biege links ab.
Ihr Wagen strieB gegen eine Mauer.
Der Kapitan heiBt Sie an Bord willkommen.
Die Stadt war damals sehr klein.
Es sind nur ein paar Fehler in deiner Arbeit.
Man weiB nie, was als nachstes passieren wird.
Mit hoher/lauter Stimme reden.
Anfangen zu regen / zu schreien / zu weinen
Sie redeten / liefen immer weiter.
Fast niemand glaubte ihm.

2

Odpowiedzi

2010-03-16T17:56:38+01:00
Fani przybyli z całego świata.
Dzieci siedział na skale.
Zginął, gdy spadł z urwiska.
Czy mamy często ------ tej dziedzinie.
Burza na morzu może być niebezpieczne.
Nie widziałem nic.

Zapoznaj się z łodzi do Ameryki.



Miasto było bardzo małe.
Istnieje tylko kilka błędów w pracy.

W rozmowie z wysokiej / głośno.
Zaczynają mieszać / krzyczeć / wołać
Rozmawiali / szedł dalej.
Prawie nikt nie uwierzył.


Fans came from all over the world.
The children sat on a rock.
He was killed when he fell off a cliff.
Schulty found under a tree from the rain.
Do we have often Gewitterin this area.
A storm at sea can be dangerous.
I could see nothing.
A straBe / along a river walk.
Take the boat to America.
Roving consequence of a mile and turn left.
Strieber your car into a wall.
The captain heiBt welcome you aboard.
The city was very small.
There are only a few mistakes in your work.
It is never white, Next, what will happen.
Talking to high / loud voice.
Begin to stir / to scream / cry
They talked / walked on and on.
Almost nobody believed him.

Niektórych nie wiem :( ale może za starania będzie naj:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:22:21+01:00
Najpierw na Angielski ; ))


1.Fans came from all over the world.
2.The children sat on a rock
3.He was killed when he fell off a cliff
4.Schulty found under a tree from the rain
5.Do we have often Gewitterin this area
6.A storm at sea can be dangerous
7.I could see nothing
8.A straBe / along a river running
9.Take the boat to America
10.Roving consequence of a mile and turn left
11.Strieber your car into a wall
12.The captain, you heiBt welcome aboard
13.The city was very small
14.There are only a few mistakes in your work
15.It is never white, Next, what will happen
16.Talking to high / loud
17.Begin to stir / to scream / cry
18.They talked / walked on and on
19.Almost nobody believed him

Teraz na polski ; ))
1.Fani przybyli z całego świata
2.Dzieci siedziały na skale
3.Zginął, gdy spadł z urwiska
4.Schować się pod drzewem przed deszczem
5.-
6.Burza na morzu może być niebezpieczna.
7.Ich konnte nichts sehen
8.-
9.Zapoznaj się z ludzmi Ameryki
10.-
11.--- swój samochód w ścianie
12.Kapitan mówi to witamy na pokładzie
13.Miasto było bardzo małe
14.Istnieje tylko kilka błędów w swojej pracy
15.Nigdy nie jest biały co będzie dalej.
16.-
17.Zaczynają mieszkać / krzyczeć / wołać
18.-
19.Prawie nikt nie zauważył.

;))