Odpowiedzi

2009-10-26T17:16:03+01:00
Te sakramenty mają bardzo wielkie zadanie:
Często każdy z nas ma problemy więc zwracamy się do ogś o pomoc.

Często nie umiemy już wyjść z zdanej sytuacji i wtedy stajemy się źli a te sakramenty nam pomagają się nawrócić
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T20:03:10+01:00
Sakrament pokuty i pojednania – jeden z sakramentów w katolicyzmie, anglikanizmie i prawosławiu.W Kościele rzymskokatolickim polega na wyznaniu grzechów przez wiernego (zwanego penitentem) duchownemu (zwanemu spowiednikiem)."Katechizm" określa saktament pokuty nastepująco: "...jest to sakrament w którym Pan Jezus przez usta kapłana odpuszcza nam grzechy po Chrzcie popełnione"Większość protestantów (z wyjątkiem luteran, u których jest dopuszczalna obok znacznie bardziej rozpowszechnionej spowiedzi powszechnej) odrzuca spowiedź uszną, ponieważ ich zdaniem darować grzechy może tylko Bóg.Kiedy zostną odpuszane nam grzech powinismy zadośćuczynic które skrzywdzilismy,wtedy uzyskamy całkowie rozgrzeszenie.
1 1 1