Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T17:58:05+01:00
X - Wojtek
y - Asia
z - Jacek
(x -1) + (y - 1) = 13
x + y = 15
(x + 1) + (z + 1) = 16
x + z = 14
Odp.Z tego wynika, że y>z czyli Asia jest starsza od Jacka o 1 rok.

dasz najj
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T17:58:22+01:00
X - Wojtek
y - Asia
z - Jacek
(x -1) + (y - 1) = 13
x + y = 15
(x + 1) + (z + 1) = 16
x + z = 14
Asia jest starsza od Jacka o 1 rok.