Odpowiedzi

2010-03-16T18:00:26+01:00
Moim ulubionym sportem jest siatkówka.Jestem bardzo dobra w tej grze, więc często jeżdżę na różnorodne zawody. Staram się oglądać wszystkie mecze siatkówki zarówno meżczyzn jaki i kobiet. W mojej druzynie jestem libero.
Najcześciej zdobywamy pierwsze miejsca.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:03:38+01:00
Moim hobby jest głównie siatkówka.Gram w siatkówkę, najczęściej w hali sportowej w mojej szkole, niekiedy zdarza się, że gramy na placu sportowym, który znajduje się przed szkołą. Trenuję przez cały rok, bo to poprawia kondycję. Staram się żyć aktywnie, by być w formie. Przy każdej możliwości siadam przed komputerem i serfuje w internecie. Niestety jest to pasywne hobby. Lubię to co robię. W przyszłości chciałabym zostać sportowcem " siatkarką"
3 5 3