Odpowiedzi

2009-10-26T15:05:26+01:00
Kosztorys ogrodu angielskiego o powierzchni 1000m2:
1.Projekt ogrodu - ok. 3 500 zł
2.Przygotowanie terenu:
ukształtowanie - ok. 5 000 zł
osuszenie terenu w przypadku podmokłości - ok. 5 000 zł
3. Oświetlenie - ok. 2 000 zł
4. Oczko wodne - ok. 8 000 zł
5. Nawodnienie - ok. 15 000 zł
6. Podjazdy i ścieżki - ok. 15 000 zł
7. Trawniki - ok. 12 500 zł
8. Roślinność ozdobna - ok. 15 000 zł
Suma kosztów: ok. 81 000 zł
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-26T15:33:42+01:00
WYMIARY:
• szerokość boków 3 m / 3 m
• wysokość 3,5 m
WYPOSAŻENIE PODSTAWOWE:
• 12 słupków 9 cm / 9 cm / 210 cm
• 8 kratek 180 cm / 42 cm
• dach blachodachówka
WYPOSAŻENIE DODATKOWE:
• podest drewniany
• sztyce do montażu słupków w ziemi lub betonie.(16 szt)
KOSZTORYS:
-listwy na kratownice :(16 zł szt)
-deski na podest (20 zl m^2)
-sztyce do montażu słupków w ziemi lub betonie.(9.5 szt)
- dach blachodachówka(100 m^2)
-słopki(6 zl szt)
-wylewka (100) zł
-robocizna(150zl)
150+100+72+350+80+128=880+22% podatek=1073,6
Transport gratis.
2009-10-30T15:04:57+01:00
Projekt ogrodu: 1600 (4600) zł

inwentaryzacja: 100 - 500 zł

projekt koncepcyjny: 1500 zł

projekt techniczny: 2500 zł **

kosztorys ofertowy: 500 - 1200 zł

oczyszczenie i ukształtowanie terenu: 5 000 - 10 000 zł

zbiornik wodny 20 m- 15 000 zł

Drobne formy architektoniczne np. murki oporowe – 6 000 - 10 000 zł

oświetlenie ogrodu -8 000 zł

system nawadniający: - 12 000 zł

trawnik z siewu – 7 500 zł

roślinność – 15 000 zł

Razem ok. 65 000 – 85 000 zł