Odpowiedzi

2010-03-17T17:59:55+01:00
1 tak poniewaz marzenia wyznaczają nam jakis cel w zyciu który pragniemy osiągnać i gdy go osiągniemy czujemy szczeście i spełnienie
2 warto poświęcić się dla marzeń jesli są warte tego
3 trzeba w zyciu spełniac swoje marzenia aby poczuć się spełnionym
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-17T18:00:07+01:00
Moim zdaniem nie warto oddac zycie za spełnienie marzenia.
Są też ludzie co zgilęliby żeby osiągnąc cel.
Marzenie to pragnienie które chcemy osiągnąc... Co jakis czas zmnieniamy marzenia.. Zycie mamy tylko jedno. Z pewnościa chcemy dokonac czegos niezwykłego ale czy chcemy oddac życie?