Z.18
Do wanny leje się woda z dwóch kranów . Z jednego wypływa średnio 12 litrów w ciągu jednej minuty.Ile wody wypływa w ciągu minuty z drugiego kranu ,jeśli na napełnienie wanny o pojemności 132 litrów potrzeba 6 minut ?

z.32 \
Cyfra setek pewnej liczby trzycyfrowej jest 4 razy większa od cyfry jedności i 2 razy większa od cyfry dziesiątek.Jaka to może być liczba ?rozważ wszystkie m ożliwe przypadki ?

z.11
W czasie konkursu uczestnik odpowiada na sześc pytań.Za dobrą odpowiedź uzyskuje 2 punkty, a za każdą złą traci 1 punkt.Na ile pytań uczestnik konkursu odpowiedział dobrze a na ile żle ,jeśli łącznie zdobył 3 punkty ?

Na dziś Plis !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T15:10:06+01:00
Zad.18
1 kran - 12l/m
2 kran - x

12 * 6 = 72
132 - 72 = 60

Odp: Z drugiego kranu leje sie 10l/m

Zad.32

421, 842

Zad.11

1 Dobrze
2 Zle
3 Dobrze
4 Zle
5 Dobrze
6 Zle

Razem 3!

Odp: Uczestnik odpowiedzial dobrze na 3 pytania, a zle odpowiedzial tez na trzy.
2 5 2
2009-10-26T15:21:18+01:00
Z.18
12l z ciągu 1 min
132l w w ciągu 6 min
132:6=22l
w ciągu 1 min wypływa 22l wody

z.32
842
421


z.11
dobra odpowiedź- zyskuje 2 punkty
kazda zła traci- 1 punkt
3 dobrze i 3 źle