Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:11:44+01:00
Ballada jest to gatunek muzyki, śpiewano ją już w średniowieczu. Nie znam się zabardzo, a nie chce z neta kopiować. Wydaje mi się skorob ballada romantyczna to utwór muzyczny o tematyce miłosnej czyt.romantycznej.
2010-03-16T18:17:05+01:00
Jest to jeden z gatunków literackich. Ma bardzo ścisły związek z kulturą ludową i stamtąd też często czerpie swoje tematy. Treść ballady ukazuje elementy fantastyczne i zagadkowe, co tworzy ciekawą fabułę.
Romantycy często łączyli lirykę z muzyką, aby pokazać brzmieniowe aspekty wiersza.
Ballada romantyczna jest bardzo tajemnicza, najczęściej skupiona wokół jednego bohatera lub wydarzenia.