Odpowiedzi

2010-03-16T18:10:48+01:00
3/4+2x=-3/4
2x=-3/4-3/4
2x=-6/4 /2
x=-3/2=-1 1/2
  • Nuaa
  • Rozwiązujący
2010-03-16T18:11:00+01:00
1,75 + 2x=-3,25
2x=-3,25-1,75
2x=4/:2
x=2

0,5(x+4)=-0,5x+7
0,5x+2=0,5x+7
0,5x-0,5x=7-2
0=5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:14:01+01:00
7/4 + 2x = -13/4 / *4
7 + 4x = -13 / -7
4x = - 20 / :4
x = - 5

1/2x + 2 = 1/2x + 7 / *2
x + 4 = x + 7 / -4
x = x - 3 / -x
0 = -3