Odpowiedzi

2010-03-16T18:14:31+01:00
Pp = 16*16 =256cm

Psciany bocznej:
a*h:2
a= 8
h= 8(pierwiastek)z 2

Psciany bocznej = 8*8(p)z 2:2=32(p)z 2 --- połowa sciany bocznej
cała sciana boczna : 32(p)z 2 * 2 = 64(p)z 2

Pb = 64(p)z 2 *4 = 256(p)z 2

Pc = Pb + Pp
Pc = (256(p)z 2 + 256)cm2

Licze na najjj

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:18:04+01:00
A=16cm
d=16√2
1/2d=8√2
a więc takze H=8√2
V=a²*H
V=256*8√2
V=2048√2cm³
Pc=2PP+PB
Pb=4*1/2*8*8=
Pp=512+128=740cm²
1 5 1