Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:10:02+01:00
A) 2kg = 200dag
200dag - 50dag = 150dag

Różnica między tymi dwoma jednostkami wynosi 150dag, lub inaczej 1,5kg.

b)0,5h = 30minut
30 minut - 20 minut = 10 minut

Różnica między tymi dwoma jednostkami wynosi 10minut, lub inaczej 0,1h.

c)0,1km = 100m
250m - 100m = 150m

Różnica między tymi dwoma jednostkami wynosi 150m, lub inaczej 0,15km.
7 4 7
2010-03-16T18:16:42+01:00
2kg=200dag
200dag-50dag=150dag

0,5h=30min
30min-20min=10min

0,1km=100m
250m-100m=150m
3 3 3