Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T15:03:19+01:00
1ha=100a(ary)
6ha=600a
11h=1100a
3,2ha=320a
1a=100mkwadratowych
3a=300m kawadratowych
14 a =1400m kwadratowych
5,7a=570m kwadratowych
2 3 2
2009-10-26T15:03:29+01:00
6ha=600a
11ha=1100a
3.2ha=320a
3a=300m²
14a=1400m²
5.7a=570m²
1 1 1
2009-10-26T17:29:12+01:00
6ha=600a
11ha=1100a
3,2ha=320a
3a=100 m kwadratowych
14a=1400 m kwadratowych
5,7a=570 m kwadratowych