Odpowiedzi

2010-03-16T18:09:55+01:00
Dzieje się tak gdyż w obszarach bałtyku nie występują lodowce o wodzie słodkiej , oraz występują tam większe opady atmosferyczne . na 100 % o to chodzi bo dopiero co z tego miałam test z geografii .
3 3 3
2010-03-16T18:27:29+01:00
Bo cieśniny duńskie są na terenie mieszania słonych wód oceanu i słabo słonych wód bałtyku
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:48:27+01:00
Bo morze bałtycke nie ma dostępu do oceanów i nie dochodzi dużo soli przez cieśniny,dlatego też mamy małe muszlę ,a w zatoze fińskej rzeki dodają soli
6 1 6