Odpowiedzi

2010-03-16T18:13:57+01:00
Koran dla muzułmanów jest świętą księgą
Sunna-zbiór opowieści o życiu Mahometa, źródło wiary, podstawa ich prawa
25 3 25
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:26:33+01:00
Koran - święta księga islamu, uważana przez muzułmanów za słowo Allaha
Sunna - zbiór opowieści o czynach i wypowiedziach proroka Mahometa (hadisów), stanowiący muzułmańską tradycję religijną; jest on źródłem wiary i jedną z podstaw prawa muzułmańskiego.
20 4 20