Odpowiedzi

2010-03-16T18:14:16+01:00
Meskie: brian, ryan, jake, john,

żeńskie:jane, katrine, claudia, Ann
1 3 1
2010-03-16T18:14:32+01:00
Isabella , Eva , Ashley , Betty, Kimberly, Vanessa, Katie, Rachel,Channel, Emily, Dorie
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:16:05+01:00
Natasza, Marika,Brook, Rafaela,Amira,Antonina,Isabela,Shanice, (Szanise)
Kerri,
Hannah,
Ashleigh, (Aszli)
Jamie,
Jamie- Lee,
Ebony, (Eboni)
Alysha, (Aliszja)
Rosie (Rołzi)
Alex
Charis (Karis)
Jessica
Jesse
Dolphie (Dolfi)
Sophie
Emily
Danielle
Holly
Becky
Rebecca
Georgia
Chanelle
Tiffany
Lily
Lily Anne
Maryam
Isabell
Madeline
Vanessa
Jade
Stephanie
Hailey
Roxy
Abbe
Courtny
Triinu
Piret
Maarja
Ehtel
Lehte
Tiina
Andrea
Ana Julia (Ana Hulia)
Rocio (Rosio)
Maria de Jesus (Maria De Fesus) skrót Marichuy (mariczui)

masz duuuuzy wybór imion mysle że znajdziesz coś fajnego :]
1 5 1