Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:17:20+01:00
Pismo Święte mówi że to Jezus założył kośćiół.
Jezus jest jedną z trzech Osób Boskich ( Bóg Ojciec, Syn Boży i Duch Święty )
Dlatego wierzymy że to dzieło Trójcy Świętej.
2 3 2
2010-03-16T18:18:01+01:00
Chrześcijanie wierzą, że kościół nie tyle jest dziełem ile opiera sie na Trójcy Świętej" Trójca święta składa się z Ojca ( Samego Boga ) który stworzył świat i wszystko co nas otacza, Syna ( Jezusa Chrystusa ) który umarł na krzyzu aby odkupić nasze grzechy i Ducha św. którym jesteśmy natchnieni i który nas prowadzi i pilnuje na kazdym kroku/.