Odpowiedzi

2010-03-16T18:15:58+01:00
Uczucie
Wiara
Pomoc
Wspólne spędzanie czasu
Zabawa
Wspólne gry i zabawy
7 5 7
2010-03-16T18:18:35+01:00
Łączy ich:
wspólna pasja
zamiłowanie do świata <domu> ( |_()|_ - lol ).
wspólna krew krążąca w żyłach <xD> (ble&błee!)
wspólni znajomi
wspólna pasja
wspólna wiara
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:20:17+01:00
Miłość, przyjaźń, czułość, tolerancja, zrozumienie, szacunek, radość, współczucie, wyrozumiałość
11 4 11