Odpowiedzi

2010-03-16T18:19:42+01:00
Perun był to jeden z naczelnych bóstw słowiańskich .Był Bogiem grzmotów i Piorunów


Świętowit główne bóstwo czczone przez Polan
Był przedstawiany jako postać o czterech twarzach .
Uważany za boga najważniejszego Pana niebios,wojny ,płodności i urodzaju

Swarożyc bóg ognia ofiarnego i domowego

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:24:38+01:00
Perun - był bogiem nieba i piorunów i wojny, za dom jego uważano najstarszy dąb w lesie.
Świętowit - jest przedstawiony jako postać o czterech twarzach, jego imię pochodzi ze złożenia słów "svęt" i "vit". Uważany za boga urodzaju i wojny.
Swarożyc - uważany za boga słońca i ognia niebiańskiego.