Odpowiedzi

2009-10-26T15:10:14+01:00
Mnozysz na krzyz czyli

12*100% podzilić na 25*x
czyli
x=12*100% i dzielisz na 25
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-10-26T15:10:50+01:00
Trzeba pomnożyć ma krzyż tzn
25x=12*100%
x=12*100%/25
x=48

/-kreska ułamkowa
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T15:10:54+01:00
Mnożysz na krzyż.

X=12*100
-------- = 100 skracamy z 25 , to bd. 4 = 12*4
25 ----- = 48
1
2 3 2
  • Użytkownik Zadane
2009-10-26T17:05:32+01:00
25--------100%
12---------x
to tak musz to zrobić na krzyż czyli:
x=12 razy 100%i to podzilone przez 25



12*100%
x= ---------- = 12*4%=48 %
25

100 i 15 skrócimy i jest:
100:25=4
25:25=1


legenda:
* to jest mnożenie
-------- to jest kreska ułamkowa

PROSZĘ BARDZO:)
1 5 1