Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:20:12+01:00
.......................Uwaga !!!!
Książka Robinson Cruzoe znów w sprzedarzy
Książkę tę cechuje opowiadanie o prawdziwym życiu jest ona ważna teraz i będzie kiedyś z niej możemy się wiele nauczyć . Serdecznie zapraszam do jej przeczytania
Pozdrawiam /imię/
4 3 4
2010-03-16T18:24:36+01:00
KUP TO!
ZACHĘCAMY DO PRZECZYTANIA KSIĄŻKI ROBINSON CRUSO JEST BARDZO CIEKAWA
3 2 3