Zad. 5 Uzupełnij tabelkę

Prędkość |40 km/h |18m/s|..........|..........|2 km/h|10 m/s |
Czas |15 min. |1 min.| 6h |30 min. |........|.........|
Droga |............|.......|330 km |15 km |200 m |18 km |
Plis mam to na jutro:-)
Daje naj.
Z góry thx...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:21:59+01:00
Prędkość |40 km/h |18m/s|55km/h |30km/h|2 km/h|10 m/s |
Czas |15 min. |1 min.| 6h |30 min. |6 min |30 min |
Droga |10 km|1080 m |330 km |15 km |200 m |18 km |
błagam masz obliczenia jestem i tak skonczona pliss ma ktos???
2010-03-16T19:00:47+01:00
Prędkość I 40 km/h I 18m/s |55km/h |30km/h|2 km/h|10 m/s |
czas |15 min |1 min | 6h |30 min |6 min |30 min |
droga |10 km |1080 m|330 km |15 km |200 m |18 km |
plis ma ktos obliczenia do tego zadania ??? szybko potrzebne na zaraz