POMÓŻCIE MI W TYCH PRZYKŁADACH LICZBY WYMIERNE MNOŻENIE I DZIELENIE
Wykonaj działania:
-6*7
-8*(-9)
-12*(-4)
24:(-3)
-63:(-7)
-5,4:2
0:(-2,3)
6,6:(-3)
-8:(-24)
5,1*(-3)
-10:(-2,5)
8*(-1 1/8)
-2 1/2*(-6)
-3 3/4:(-6)
12:(-1 1/2)
0,2*(0,3)
-1,25* (-6,1)
-3,5*(-2/5)
-3 1/3*1 1/2
-6,2:1/5
2 3/4:(-1/4)
-7 1/3:(-0,5)
0,25:(-0,05)
2Oblicz ,pamiętając o kolejności wykonywania działań :
2*(-3)+6
-5*(-8)-16
2*(-5)+3*(-2)
8-6*(-5)
6-(-16):(-8)
(2-6)*(-8)
-5*(-6-10)
-3*(-1)-(-10)*4
(-5-6):(-11)
24:(-3-5)
(-8+30):(-7-4)
*ta gwiazdka to mnożenie.Proszę tylko o dokładne i kolejność działań Dzięki z góry.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:29:52+01:00
-6*7= -42
-8*(-9)= 72
-12*(-4)= 48
24:(-3)= -8
-63:(-7)= -9
-5,4:2= -2,7
0:(-2,3)= 0
6,6:(-3)= -2,2
-8:(-24)= 3
5,1*(-3) = -15,3
-10:(-2,5)= 4
8*(-1 1/8)= -11
-2 1/2*(-6)= -5/2 * (-6) =
-3 3/4:(-6)= 15/24
12:(-1 1/2)= -8
0,2*(0,3)= 0,06
-1,25* (-6,1)=7,625
-3,5*(-2/5)= 7/5
-3 1/3*1 1/2= 5
-6,2:1/5= -31
2 3/4:(-1/4)= -11
-7 1/3:(-0,5)= 44/3
0,25:(-0,05)= -5

zad 2

2*(-3)+6 = -6+6=0
-5*(-8)-16= 40-16=24
2*(-5)+3*(-2)= -10-6= -16
8-6*(-5)=8+30=38
6-(-16):(-8)=6-2 = 4
(2-6)*(-8)= -4 * (-8)= 32
-5*(-6-10)= -5 * (-16) = 80
-3*(-1)-(-10)*4= 3+40= 43
(-5-6):(-11)= -11 : (-11) = 1
24:(-3-5)= 24: (-8)= -3
(-8+30):(-7-4)= 32:(-11) = -32/11
2 5 2
2010-03-16T18:35:56+01:00
-6*7= -42
-8*(-9)= 72
-12*(-4)= 48
24:(-3)= -8
-63:(-7)= 9
-5,4:2= -2,7
0:(-2,3)= 0
6,6:(-3)= -2,2
-8:(-24)= ⅓
5,1*(-3)= -15,3
-10:(-2,5)= 4
8*(-1 1/8)= -9
-2 1/2*(-6)= 15
-3 3/4:(-6)= ⅜
12:(-1 1/2)= -8
0,2*(0,3)= 0,6
-1,25* (-6,1)= 7,625
-3,5*(-2/5)= 1,4
-3 1/3*1 1/2= -5
-6,2:1/5= -3,1
2 3/4:(-1/4)= -11
-7 1/3:(-0,5)= 14⅔
0,25:(-0,05)= -5
2. Oblicz ,pamiętając o kolejności wykonywania działań :
2*(-3)+6= 0
-5*(-8)-16= 24
2*(-5)+3*(-2)= -16
8-6*(-5)= 38
6-(-16):(-8)= 4
(2-6)*(-8)= 32
-5*(-6-10)= 80
-3*(-1)-(-10)*4= 43
(-5-6):(-11)= 1
24:(-3-5)= -3
(-8+30):(-7-4)= -2