Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:20:31+01:00

Tatry
Beskid Żywiecki
Karkonosze
Masyw Śnieżnika
Bieszczady
Gorce
Beskid Sądecki
Beskid Śląski
Beskid Wyspowy Góry Izerskie
Góry Bialskie
Góry Złote
Beskid Makowski
Góry Orlickie
Pieniny
Góry Sowie
Beskid Niski
Góry Bystrzyckie
Rudawy Janowickie
Góry Kamienne
Beskid Mały
Góry Stołowe
Góry Opawskie
Góry Wałbrzyskie
Góry Bardzkie
Góry Kaczawskie
Masyw Ślęży
Góry Świętokrzyskie
Pogórze Ciężkowickie
Wyżyna Krakowsko-Częstochowska
Wzgórza Niemczańsko-Strzelińskie
Wyżyna Śląska – Pasmo Chełmu

7 4 7
2010-03-16T18:21:24+01:00
Rysy
nosal
śnieżka
opołonek
turnica

a pasma to: karpaty, tatry, sudety, bieszczady
1 1 1
2010-03-16T18:21:52+01:00
Żabi Mnich
Mały Wołoszyn
Czyrniec
Kopa
Halicz.


Jest ich od groma:P
2 3 2