Odpowiedzi

2010-03-16T18:20:54+01:00
Gwara to specyficzna odmiana języka ludności na danym obszarze, która kształci się z czasem i jest tam używana...
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T18:24:12+01:00
Gwara to terytorialna, mówiona odmiana języka. Posługują się nią ludzie na danym terytorium lub w danym obrębie środowiskowym czy zawodowym np. na śląsku jest inna gwara, na Podhalu, w górach. Swoja gwarę mają także studenci, myśliwi, więźniowie itd.