Odpowiedzi

2009-10-26T15:21:54+01:00
* Willi Sonnenbruch - bezwzględny niemiecki SS-man służący w okupowanej Norwegii, syn profesora
* Profesor Walter Sonnenbruch - niemiecki biolog
* Ruth Sonnenbruch - córka profesora, artystka, podróżująca po "niemieckiej Europie"
* Liesel Sonnenbruch - wdowa po Eryku, starszym synu profesora, donosi na Ruth, zwolenniczka Hitlera
* Berta Sonnenbruch - żona profesora, gorliwa nazistka
* Joachim Peters - przyjaciel profesora i jego były asystent, komunista, przeciwnik rządów totalitarnych i zła na świecie
* Hoppe - żandarm niemiecki w Generalnej Guberni
* Heini - syn Hoppego
* Schultz - młynarz, który przyprowadza żydowskie dziecko
* Juryś - polski przyjaciel Hoppego
* Marika - kochanka Williego
* pani Soerensen - krawcowa Mariki
* Antoni - służący profesora
* Fanchette - francuska dziewczyna, której ojciec ma zostać powieszony
* Tourterelle - wujek Fanchette
2009-10-26T15:42:51+01:00
Profesor Walter Sonnenbruch
Berta - Jego żona
Ruth - Ich córka, która podróżuje po Europie
Willi
- Ich syn, oficer służący w SS
Marika - Kochanka Willego
Liesiel - Wdowa po synu Sonnenbrucha który zginął na wojnie
Hoppe - Były woźny w zakładzie Sonnenbrucha
Heini - Syn Hoppego
Joachim Peters - Były uczeń Sonnenbrucha, teraz zbieg z obozu koncentracyjnego
Schultz - Niemiecki młynarz
Juryś - Przyjaciel Hoppego
Adela Sorenson - Krawcowa, niemcy zabili jej syna
Christian Fons - Syn Adeli
Fanchette - Francuzka dziewczyna, jej ojciec ma zostać powieszony za działalność przeciw niemcom
Tourterelle - Wujek Fanchette
Antoni - Służący Sonnenbrucha
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T19:59:55+01:00
Willi Sonnenbruch - bezwzględny niemiecki SS-man służący w okupowanej Norwegii, syn profesora
Profesor Walter Sonnenbruch - niemiecki biolog
Ruth Sonnenbruch - córka profesora, artystka, podróżująca po "niemieckiej Europie"
Liesel Sonnenbruch - wdowa po Eryku, starszym synu profesora, donosi na Ruth, zwolenniczka Hitlera
Berta Sonnenbruch - żona profesora, gorliwa nazistka
Joachim Peters - przyjaciel profesora i jego były asystent, komunista, przeciwnik rządów totalitarnych i zła na świecie
Hoppe - żandarm niemiecki w Generalnej Guberni
Heini - syn Hoppego
Schultz - młynarz, który przyprowadza żydowskie dziecko
Juryś - polski przyjaciel Hoppego
Marika - kochanka Williego
pani Soerensen - krawcowa Mariki
Antoni - służący profesora
Fanchette - francuska dziewczyna, której ojciec ma zostać powieszony
Tourterelle - wujek Fanchette
>
>
>
>
Mam nadzieję, że pomogłam... ;D