Odpowiedzi

2010-03-16T18:24:15+01:00
Привет!
Я просто в Щецине. Исследуйте с моим лучшим другом Монике. Мы идем, а затем пойти в кино. Кинотеатр расположен в торговом центре. Мы будем делать покупки. Погода прекрасная! Светит солнце и очень тепло.
Tłumaczenie:
Cześć!
Jestem właśnie w Szczecinie. Zwiedzam z moją najlepsza koleżanką Moniką. Spacerujemy, a później idziemy do kina. Kino znajduje się w centrum handlowym. Zrobimy również zakupy. Pogoda jest piękna! Świeci słonce i jest bardzo ciepło.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:33:32+01:00
Дорога аню
я со вчерашнего дня во Варшаве со сестрой и подругой.
мы остановились в гостинице. мы сегодня посещали город, и мы были в ресторане. мы завтра выбираем се на покупки и в кино, а вечером на дискотеку.погода светна. jest очень цеплё и цальы время свеци слёнце

droga Aniu
od wczoraj jestem w warszawie z siostra i koleżanką, zatrzymałyśmy się w hotelu. dziś zwiedzałyśmy miasto i byłyśmy w restauracji. jutro wybieramy się na zakupy i do kina a wieczorem na dyskotekę. pogoda jest świetna. jest bardzo ciepło i cały czas świeci słonce.
2 5 2