Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:23:46+01:00
Powinieneś modlić się i zgłębiać wiedzę o Bogu. Ponadto powinieneś słuchać, co Bóg chce Ci powiedzieć. Wtedy z całą pewnością odkryjesz swoje powołanie, dowiesz się, do czego przeznaczył Cię Bóg.
2010-03-16T18:24:36+01:00
1.Modlić się rano i wieczorem
2.Pomagać osobą biednym starszym i chorym
3.Chodzić do kościoła
4.Być zadowolonym z życia