Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:34:41+01:00
Nadszedł dzień wyjazdu do Strykowa. Po śniadaniu, starając się nie wzbudzać podejrzeń u dziadków Julek i Marian udają się po obiecane rowery. Niestety Julka spotyka zawód, gdyż wlaściciel roweru, Edzio wycofuje się z obietnicy. Żąda zastawu za swój rower. Julek pożycza od Pestki jej nowy zegarek i wymienia go na rower. W czasie kiedy chłopcy jadą do Strykowa, dziewczęta udają się na wyspę. Każda przynosi jedzenie, które udało się wyprosić w domu bez niepotrzebnych pytań ze strony dorosłych. Rozpalają ognisko a Pestka próbuje się dowiedzieć czegoś na temat Zenka.

To część. Jak chcesz to streszczenie w całości to napisz
2010-03-16T18:36:13+01:00
Pewnego dnia Marian i Julek pojechali na rowerach do Strykowa, by odszukać wujka Zenka. Niestety, okazało się, że pana Antoniego Janicy tam nie ma, że w tej miejscowości nie budują mostu i nikt nie wie, gdzie on aktualnie pracuje. W międzyczasie Zenek powiedział nieco więcej o sobie: mieszkał we Wrocławiu, jego matka nie żyje, natomiast ojciec jest dla chłopca zły, nie chce go -- stąd ucieczka z domu. Wiadomość o nieobecności wujka załamała "obcego".