Odpowiedzi

2009-10-26T15:17:11+01:00
Na kilku dniową wycieczkę po pustyni zabrała bym dużą ilośc wody i jedzenia.Coś na czym mogłabym spokojnie spać.Osłonę na głowę przeciw słońcu.Ubranie np.cos grubego na noc bo czasem bywają zimne.Jakieś leki potrzebne w nagłych sytuacjach.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T15:20:18+01:00
Wybierając się na kilkudniową wycieczkę na wielbłądzie w tak trudnych warunkach jak pustynne, musiałbym pamiętać przede wszystkim o wodzie, bez której trudno by mi było podróżować. Wziął bym ze sobą również suchy prowiant, taki jak krakersy, sucharki, ale również coś pożywnego jak wcześniej przyrządzone np. placki ziemniaczane lub dania w puszkach, zamknięte hermetycznie. Musiałbym pamiętać o kocach w przypadku burzy pustynnej i w nocy przy minusowej temperaturze, nakryciu na głowę , ponieważ mógłbym nabawić się udaru słonecznego.
2 3 2
2009-10-27T08:02:44+01:00
Musiał bym zabrać zapas wody oraz nakrycie głowy aby słońce mnie nie spiekło
jakieś pożywienie i równierz jakiś krem z filtre
2 3 2