Odpowiedzi

2010-03-16T18:27:14+01:00
Dla mnie powinna być najważniejsza nauka. Ale tak nie jest
Nauka jest WAŻNA ale nie najważniejsza!
Dla mnie najważniejsza jest prawdziwa przyjaźń i miłość.
Nie wyobrażam sobie życia bez prawdziwych przyjaciół, a bez miłości po co żyć
Ważna jest też rodzina i szczerość. Bo bez szczerości można kogoś bardzo zranić, a rodzina jest przy tobie zawsze. I miło spędzić np. święta w gonie szczęśliwej rodziny.

TO DLA MNIE JEST NAJWAŻNIEJSZE
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:35:41+01:00
Witaj...

Pewnie teraz siedzisz gdzieś w ogromnym domu z ogrodem, obok Ciebie biega duży biały kundel.
Jesteś spełnionym, bogatym człowiekiem.
aby do tego dojśc musiałeś ciężko pracować, nie raz pokonywać nieznośne przeszkody, które na Twojej drodze postawiło Ci życie...
Już nie tak jak dawniej patrzysz na najnowszy model telefonu, firmowe ubrania, czy najnowszą grę komputerową, bez ktorej kiedyś życie wydawało Ci się niemozliwe. Tak... Lata uczą pokory, prawda??
Teraz zamiast gry, ciuchów, czy komóry ważniejsze jest poczucie bezpieczeństwa na swoim własnym skrawku nieba, na ktory musiałeś ciężko pracować, ktore kosztowało Cię wiele wyrzeczeń.
Ale teraz po latach tego nie żałujesz, wiesz że masz po co i dla kogo żyć, że jest ktoś kto Ciebie potrzebuje.
I nawet to że, kiedyś mając te naście lat mowiłeś że nigdy nie dorośniesz, to to się zmieniło diametralnie, prawda??
Jest jeszcze wiele osob do poznania, miejsc do zwiedzenia... Nie zwlekaj... Już czas... Już czas...

A potem napisz kolejny list który odczytasz po upływie kolejnych 20 lat...:)

To żegnaj...

Do kolejnego spotkania w kolejnym liście.
2 5 2