Odpowiedzi

2010-03-16T18:28:32+01:00
30cm:3=10cm
jeden bok wunosi 10cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:29:47+01:00
A rowna sie 60
p to sie rowna a do kwadratu pierwiastek z 3 i to przez 4
p to sie rowna 90 pierwiastek z 3
1 5 1
2010-03-16T18:31:15+01:00

R=2\3 h
30=2\3 *a pierw z 3 \2
30=a pier z 3 przez 3(bo dwojki sie skroci ze soba)|*3
90=a pierw z 3|\pierw z 3
a=90 pierw z 3 przez 3
a=30pierw z 3 (po 90 i 3 sie skroci)
P=a2 pierw z 3 przez 4
P=30 do 3 pierw z 3 przez 4
P=900 pierw z 3 przez 4 (skracamy 900 i 4)
P=225pierw z 3 cm2