Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T15:21:08+01:00
Aby pobyt w muzeum był przyjemnym doznaniem, powinno ono spełniać kilka kryteriów:
-Sale powinny być duże, żeby zwiedzający nie musieli przebywać w ścisku
-Rekwizyty powinny być dobrze wyeksponowane i opisane, oraz odpowiednio rozstawione, aby na raz mogła je oglądać duża liczba osób
-Wszystkie pomieszczenia powinny być schludne, czyste i dobrze oświetlone
-Wystawy mogłyby zawierać elementy stylistyki, w celu zaciekawienia zwiedzających
-Muzea mogłyby powszechnie wprowadzić różne nowinki technologiczne, pozwalające na przykład zobaczyć dany rekwizyt pod kątem przeszłości, czyli np. szkielet dinozaura, a obok ekran ukazujący jego dawny przypuszczalny wygląd i zachowania.
115 1 115
2009-10-26T15:37:44+01:00
Muzeum powinno być: dostępne dla wszystkich, pokazywać w intresujący sposob swoje eksponaty i przewodnicy powinni zawsze znac odpowiedź na kazde pytanie zwiedzającego.
6 1 6
2009-10-26T16:55:36+01:00
Moim zdaniem w muzeum powinno być czyste i zadbane, powinni tam być mili i ciekawie opowiadający ludzie, powinno być duże, powinna być klimatyzacja, a gdy nie ma ludzi muzeum powinno być wietrzone.
;D
7 1 7
2009-11-05T07:49:41+01:00
Przede wszystkim przestronne. Wszystkie dzieła powinny być zauważalne i szeroko rozmieszczone, posiadać ich opis, krótki opis wykonawcy pracy.
5 2 5