Zredaguj 2 fraszki nie muszą być długie
pt. Na ............. , O .............
W miejsce kropek wstaw dowolny tytuł do kazdego z tytułów ułóż fraszke powiązaną z tytułem. Wybieram najlepsze punkty za rozwiązanie 25
NA DZISIAJ !!!!!! KTÓTKA RYMOWANKA

2

Odpowiedzi

2010-03-16T18:33:08+01:00
''O kolegach''
Moi koledzy się cieszą,
kiedy dzwonek do domu słyszą.

''Na piosenkę''
Jak ja tej piosenki nie znoszę,
a gdy ją słyszę to ze złości się unoszę.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:35:40+01:00
Na miłość

Miłość ma kochana,
Przez nas wszystkich mocno wyczekiwana.
Gdy cię dostaniemy, wszyscy wariujemy,
Lecz co poradzisz ma piękna miłości.
I tak czekamy, aż w naszych sercach zagościsz.


O motylku

Kolorowe, świetliste
Widać was nawet przez mgły dżdżyste.
Lekkie jak piórka,
Zwinniejsze niż wiewiórka.
Wypatrywane od rana
Cieszycie do wieczora.
Kochamy was za to,
Nie tylko przez całe lato.