Odpowiedzi

2010-03-16T18:28:25+01:00
1. Epitet
2. Porównanie
3. Uosobienie (przenośnia)
4. Przenośnia właściwa (metafora)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:29:06+01:00
Biała wstęga - epitet
jak puste kłosy stoję - porównanie
małpa powiedziała-uosobienie
przede mną gasisz w lazurowej wodzie gwiazdę ognista-przenośnia

Mam nadzieję ,że pomogłam . Pozdrawiam ;)
2010-03-16T18:29:25+01:00
Biała wstęga- epitet
Jak puste kłosy stoję - porównanie
Małpa powiedziala- uosobienie
przede mną...- metafora