Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:52:09+01:00
1. Przeprowadzka Belli wraz z ojcem Robertem Rojkiem do Poznania, z Łodzi z powodu likwidacji firmy w której pracował
2. Próby przez ojca ciepłego i rodzinnego domu córce
3. Rozpoczęcie wakacji
4.Praca Belii na poczcie
5.Poznanie Czarka Majchrzaka zwanego Przeszczepem
6. Niemożliwośc spotykania sie z chłopakiem z względu na jego rodziców.
7.Zakończenie wakacji
8. Pójście do nowej szkoły Belli
9. Miła niespodzianka-spotkanie Czarka, swojej wakacyjniej miłośc w swojej nowej klasie
23 3 23
  • Użytkownik Zadane
2010-03-16T19:30:18+01:00
1. Bella przeprowadza się z ojcem do poznania z powodu likwidacji firmy jej ojca

2. Ojciec próbuje stworzyć córce prawdziwy dom

3. Rozpoczęcie wakacji

4.Bella zaczyna pracę na poczcie

5.Bella poznaje Przeszczepa

6. Bella nie moze spotykać sie z Czarkiem

7.Koniec wakacji

8. Bella zaczyna naukę w nowej szkole

9. Bella spotyka Majchrzaka w swojej nowej klasie
12 3 12