Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:45:05+01:00
Dane personalne

imię i nazwisko : Jan Kowalski
data i miejsce urodzenia : 16.03.1995 Białystok
adres zamieszkania : Włokiennicza 25/6 Białystok
telefon : 7777777
e-mail : [email protected]

Wykształcenie

* 2008 kurs "Achicad – Projektowanie wnętrz"
* 2001-2007 studia na kierunku architektura krajobrazu na Akademii Rolniczej w Warszawie, zakończone uzyskaniem tytułu magistra inżyniera
* 2006 uczestnictwo w kursie "Designing with plants" w londyńskiej szkole projektowania KLC
* 2005 stypendium w Fachhohschule Neubrandenburg (w ramach programu Socrates/Erasmus)
* 2002-2004 działalność w Studenckim Kole Projektantów
* 2003 działalność w Studenckim Kole Architektonicznym

Umiejętności

-doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania graficznego
-swobodna obsługa pakietów biurowych
-opracowywanie programów i projektów terenów zieleni miejskiej

Znajomość języków obcych

angielski - bardzo dobra
hiszpański - podstawowa

Dodatkowe umiejętności

- prawo jazdy kategorii B
- umiejętność pracy w grupie
- umiejętność pracy z komputerem

Zainteresowania, hobby
- architektura
- projektowanie
- rysowanie
- literatura

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997r o ochronie danych osobowych (Dz.U. nr 133, poz. 883)."
8 4 8
2010-03-16T18:46:19+01:00
Curriculum vitae
Imię i nazwisko: Anna Kowalska
Data urodzenia: 19.09.1994
Adres:30-001 Kraków, ul.Kamienna 8
Telefon: (18) 444-99-99
e-mail: [email protected]

Wykształcenie:
2010-2013 I Liceum Ogólnokształcące im. B. Nowodworskiego;klasa o profilu humanistycznym
2013-2018 Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, na wydziale architektura

Doświadczenie zawodowe:
-Biuro projektowe Kaseton, Gorzów Wielkopolski
Funkcje architekta-projektanta (budynki biurowe, przemysłowe,
użyteczności publicznej i in.), kontakty z niemieckimi partnerami,
-Praktyka inwentaryzacyjna/Konserwacja Zabytków, Osieczna
Wyróżnienie w studenckim konkursie na zagospodarowanie
placu/parku przy Masztalarni Zamku Cesarskiego
udział w targach (Gorzów Wlkp., Frankfurt n. Odrą)

Dodatkowe kwalifikacje
Obsługa komputera:
-CAD:
-Layout:
-Grafika
-Webdesign:
-inne programy (wybór):
Allplan, AutoCAD, ArchiCAD, Spirit
Plan Design, InDesign, Quark Express
Photoshop, Photo Editor, Corel Draw
Front Page, GoLive, Dreamweaver
Cinema 4D, MS Office, Fireworks, ImageReady, Acrobat, Nero
Prawo jazdy: kategoria B i C

Języki obce
angielski - bardzo dobra znajomość
niemiecki - podstawa
francuski - bardzo dobra znajomość

zainteresowania :
muzyka, sport, fotografia, sztuki walki, podróże,



6 4 6