Odpowiedzi

2010-03-16T18:35:45+01:00
Można by sadzić drzewa
Sadzić trawniki
Dbać o parki
Wyznaczać specjalne miejsca na kwiaty i krzewy
Prowadzić ogródki
27 4 27
2010-03-16T18:35:52+01:00
-budować parki
- sadzić wiecej drzew
- lubić zieleń
- akcja zaprzyjażnij sie z zielenią
- wiecej kwiatów
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:36:27+01:00
1. Nie używać samochodów, z których wydzielają się spaliny.
2. Nie wycinać zieleni
3. Chodzić po wyznaczonych ścieżkach, aby uniknąć chodzenia po trawniku
4.Sadzić nowe drzewa i kwiaty oraz krzewy
5.Nie wywoływać pożarów lasów np. zostawiając szklaną butelkę..
13 4 13