Odpowiedzi

2010-03-16T18:41:21+01:00
-umożliwia rozwój transportu morskiego i portów morskich
-przewozy pasażerskie
-rozwoju przemysłu stoczniowego
-przeładunku węgla kamiennego, rud żelaza, ropy naftowej
-rybołówstwo
-poszukiwania surowców naturalnych występuje tu bursztyn, ropa naftowa, sól potasowa i tzw. minerały ciężkie
-znaczeniu dla polskiej turystyki i wypoczynku
28 3 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:42:09+01:00
1.Łączy Polskę z Norwegią,Szwecją,Danią,Litwą,Łotwą,Estonią,dzięki temu rozwinęły się porty.
2.Miejsce połowu ryb.
3.Duża linia brzegowa,stanowi o dużej ilości plaż,ośrodków wypoczynkowych i turystycznych.
4.Cenne źródło bursztynu.
5.Przemysł stoczniowy w miastach portowych.
6.Cenne źródło : ropy naftowej, gazu ziemnego, żwiru, piasku.
22 3 22