Odpowiedzi

  • n132
  • Początkujący
2010-03-16T18:37:41+01:00
Ponieważ informacje poufne przeznaczone są tylko dla osoby dotyczącej tej informacji.
A gdy chodzi o coś ważnego dla danej osoby to nie powinno się tego przekazywać przez kogoś tylko najlepiej osobiście aby jak najmniej osób wiedziało,gdyz może to być coś o czym dana osoba wstydzi się mówić publicznie lub poprostu tego nie chce
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:39:00+01:00
Moim zdaniem ważna jest prywatność i tajemnica korespondencji ponieważ, mamy osoby z którymi możemy pisać na różne tematy(prywatne) i niektóre osoby nie chcą aby ich wiadomości zostały odczytane przez inne osoby które mogą na przykład rozpowiadać dziwne i nie chciane plotki na tematy prywatne.
1 5 1