Odpowiedzi

2010-03-16T18:41:23+01:00
Uczucie, kiedy znów wspięłam się tak wysoko, aby móc obejrzeć to co mnie otacza... Te cudowne ukłucie w sercu i radość że choć raz możesz być ponad nimi wszystkimi. Nie mała szarą myszką, ale kimś... Chcesz załapać powietrze ale nie możesz! nie !nie teraz !, jeszcze chwila...!
jejku...!
To był znów tylko sen, a przedemną znów kolejny smutny dzień...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:52:05+01:00
To było niesamowite uczucie! Czułam zimno i ciepło jednocześnie! Powiewał zimny i porywisty wiatr, jednak z tego wszystkiego nie byłam w stanie myśleć o trudnych warunkach. Było mi gorąco, serce stawało mi w gardle ze strachu. Z drugiej strony nigdy nie czułam się lepiej. Zrobiłam coś sama, czego zawsze chciałam. Jestem szczęśliwa, że w końcu odważyłam się zrobić coś równie szalonego. Ten stan kiedy leciałam, nie da się tego opisać, to trzeba poczuć!