Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:44:10+01:00
K2SO (chyba jeszcze trójka powinna być?) - siarczan IV potasu
K2SO4 siarczan VI potasu
(NH4)3PO4 - fosforan V potasu
Na2SiO3 - krzemian sodu
NH4Cl - chlorek amonu
NaNO3 - azotan V sodu
1 5 1
2010-03-16T18:46:35+01:00
K2SO3 siarczan(IV) potasu
K2SO4 siarczan(VI) potasu
(NH4)3PO4 fosforan(V) amonu
Na2SiO3 krzemian sodu/ metakrzemian sodu
NH4Cl chlorek amonu
NaNO3 azotan(V) sodu