Odpowiedzi

2010-03-16T18:42:48+01:00
Czekolada, czekolada ona zawsze szczęście wzmaga
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:46:15+01:00
Pyszne jajka czekoladowe
są odświetne i bardzo zdrowe...


lub

jesli sprobujesz kika jajeczek
to zechcesz kupic jeszcze 10 paczeczek

lub

czekoladowe jajaka
poleca fanom "majka"

lub

pyszne jajka czekoladowe mam
gdy skosztujez to kupisz sam

mysle ze wystarczy jakbys jeszcze cos chciał
to pisz...
xD
1 5 1