Odpowiedzi

2010-03-16T19:07:51+01:00
^2--do kwadratu
/ułamek
b)
5t^2(1/5-0.2rt)=t^2-rt^3
c)
-1/2y(2y^2+8)=-y^3-4y
d)
(16ab-2ab^2)/8=2ab-2ab^2
e)
kn(-k-n)=k^2n-kn^2
f)
2x*(3xy-2t)-6x^2y-4xt
g)
1/2a(4a^2b^2-2a^2)=2a^3b^2-a^3
h)
(3t^2+2)/-6=-1/2t^2-1/3


Powinno być dobrze ale nie zapewniam na 100% <<LOL>>^^
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T19:13:10+01:00
Zadanie w załączniku proszę o naj jeszcze dziś