Odpowiedzi

2010-03-16T18:44:02+01:00
No to główni to: Ania, Mateusz i Maryla Cuthbert, Diana, Gilbert
a drugoplanowi: Ruby p. Linde, Józia
no to mniej więcej tyle
52 3 52
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:44:33+01:00
Bohaterowie:
Tytułowa i główna: Ania Shirley
Drugoplanowi: Mateusz Cuthbert, Maryla Cuthbert, Diana Barry, Gilbert Blythe, Małgorzata Linde
65 3 65
2010-03-16T18:49:00+01:00
Głowni - Ania Shirley
drugoplanowi - Gilbert Blythe, Maryla Cuthbert, Mateusz Cuthbert,Diana Barry, Małgorzata Linde, p. Philips, p. Stacy, p.Allan, Jozefina Barry
epizodyczni- Tomasz Linde, pastor, pan Bell, Minnie Barry, rodzice Diany, kolezanki ze szkoły, handlarz wędrowny, sąsiedzi, p. Spencer, p Hammond
87 4 87