Odpowiedzi

2010-03-16T18:49:17+01:00
1. rosjanie obiecali przestarzegać ogłoszonej przez napoleona blokady kontynentalnej
2. objecali przystąpić do sojuszu z francją
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:57:40+01:00
Dwa porozumienia zawarte przez cesarstwo Francji z Imperium Rosyjskim i Królestwem Prus w 1807.
Pierwszy traktat podpisany został 7 lipca 1807 roku przez cesarza Napoleona Bonapartego z carem Aleksandrem I.
Do jego postanowień należało między innymi uznanie przez Rosję Księstwa Warszawskiego,Wolnego Miasta Gdańska oraz uznanie francuskich zdobyczy w Prusach.
Mocą tego traktatu imperium rosyjskie przystąpiło do blokady kontynentalnej skierowanej przeciwko Wielkiej Brytanii.
Cesarz Aleksander Romanow uznał też królewskie tytuły braci Napoleona.
Drugi traktat został zawarty przez Napoleona dwa dni później 9 lipca z królestwem Prus.
Prusy rezygnowały w nim z posiadłości w zachodnich Niemczech.
Utworzono wolne miasto Gdańsk,pozostające pod protektoratem Królestwa Saksonii i Królestwa Prus.
5 4 5