Odpowiedzi

2010-03-16T18:47:34+01:00
Nie. Poniewaz nie przemysleli tego co robia i nasmiewali sie z niego bez powodu, bo "prawdziwych przyjaciół poznaje sie w biedzie" własnie taką biedną osobą było to kaczatko. Młode bezbronne.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:50:39+01:00
Moim zdaniem zwiarzątka źle postąpiły, że wyśmiewały brzydkie kaczątko, ponieważ każdy z nas, nawet zwierzę zasługuje na szacunek od innej osoby.
Gdy wyśmiewamy kogoś, lub my sami jesteśmy wyśmiewani nie jest to zbyd miłe. Więc uważam, że zwierzątka źle postąpiły oczerniając brzydkie kaczątko :/