Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:51:43+01:00
Zad.1 :
a) Zamień na ułamki zwykłe:
30% = 30/100 = 3/10
42% = 42/100
125% = 125/100 = 5/4 = 1 i 1/4
220% = 220/100= 22/10 = 2 o 1/5
12,5% = 12,5/100 = 1/8
1,5% = 1,5/100
b) Zamień na ułamki dziesiętne :
90% = 0,9
37% = 0,37
125% = 1,25
1001% 10,01
0,1% = 0,001
20,05% = 0,2005
2010-03-16T18:54:29+01:00
A) 3/10
42/100= 4 ²/₁₀
1 ¹/₄
2 ¹/₅
¹²⁵/₁₀₀₀= ¹/₈
¹⁵/₁₀₀₀
b) 0,9
0,37
1,25
10,01
0,001
20,05