Odpowiedzi

2010-03-16T18:53:29+01:00
Ja mam taki podręcznik, ale troche nie kumam polecenia.. można jaśniej>? xdd
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-16T18:56:52+01:00
753r.p.n.e - legandarna data powstania Rzymu
476 - upadek cestarstwa rzymskeigo
966r.-chrzest Polski
1000r. - zjazd gnieźnienski
1025r. - koronacja Boelsława Chrobrego
1138r. - testament Bolesława Krzywoustego
1226 r. - sprowadzenie Krzyżaków do polski
1320r.- koronacja Władysława łokietka
1364r. - Utworzenie Akademii Krakowskiej
1385r. - unia personalna
15 lipca 1410 r. - bitwa pod grunwaldem
1411r. - 1 pokój toruński
1466r. - 2 pokój toruński
1517 r. - reformacja
1525r. - hołd pruski
1569 r - unia realna
1572 r. - pierwsza wolna elecja