Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T16:02:52+01:00
Dane: Szukane:
s=240m t= ?
v=108km/h=108*1000m/3600s<trzeba
skrócić 2 zera w mianowniku i liczniku
i jeszcze skrócić 36 ze 108>
=30m/s
<trzeba skorzystać ze wzoru>
t=s/v
t=240m/30m/s
t=8s
2009-10-26T16:04:30+01:00
S=240m
V=180km/h=30 m/s
V=s/t /*t
Vt=s /:V
t=s/V
t=240/30
t=80s
Odp czas wynosi 80 s
2009-10-26T16:48:03+01:00
S=240m
v=108km/h = 30m/s

t = s/v
t=240m/30m/s
t=8s