Odpowiedzi

2009-10-26T15:30:54+01:00
Http://209.85.129.132/search?q=cache:5W0_It4nv5IJ:www.wiadomosci24.pl/artykul/przesady_i_zabobony_wciaz_aktualne_58579.html+Dlaczego+ludzie+wierz%C4%85+w+horoskopy+i+przes%C4%85dy%3F&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

Wszystko jasno wytłumaczone
2009-10-26T15:31:37+01:00
Dawno temu powstało takie coś jak horoskop. Kobiety na ulicach czytały go za pieniądze. Ludzie wieżeli, gdyż niektóre rzeczy sprawdzały się.
Teraz horoskopy występują również w telewizjach, a ludzie są przekonani, że to prawda, ponieważ panie te są bardzo przekonywujące.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T15:31:39+01:00
Ludzie wierzą w przesądy i horoskopy, ponieważ przestają samodzielnie myśleć i ślepo podążają za mas-mediami, za tym, co napiszą w gazetkach i powiedzą w "mądrych" programach telewizyjnych.
1 5 1